Special Guests

środa, 11 kwietnia 2012

Uratowane życie, zepsute kolano, szpital i...

Zapominiało mi się o blogu na dłuuugi czas. O szyciu również. Ale od początku, jak na spowiedzi, albo swoistym podsumowaniu kwartału.

Nigdy nie przypuszczałam, że dane będzie mi przeżyć największy w życiu stres związany z ratowaniem komuś życia. Dwie minuty, w ciągu których wszystko dzieje się jak w 20 sekund......... Udało mi się przywrócić zbawienny oddech. Po tych 120 sekundach zdecydowałam zapisać się na kurs pierwszej pomocy, pomimo świadomości, że bardzo dużo pamiętam z zajęć przysposobienia obronnego. Naprawdę zachęcam Was do tego - tylko 6,5 h, a o ile więcej wiem! Nie przygotowuje to absolutnie do stresu w takich sytuacjach, ale wspaniale systematyzuje, układa, przypomina. A to cenne. Nawet bezcenne.

W czasie mojej nieobecności miałam mieć też operowane kolano, ale cudem tego uniknęłam. Teraz tylko muszę zacząć intensywną rehabilitację, kupić ortezę (a to oznacza duuużo szycia) i noga jak nowa, mam nadzieję.

Kilka dni temu wyszłam też z Małym ze szpitala. Dalej czka się nam to, ale już w domu!

Działo się w tym moim życiu trochę za dużo, mogłoby trochę znormalnieć, zwolnić. Chciałabym pokazać Wam, co jeszcze w styczniu udało się uszyć i wrócić do sZycia. Może wyniki candy będą dobrym ku temu początkiem. Zatem i one:


Gratulacje dla osoby z numerem 16, pod którym wpisała się Ata (mam nadzieję, że dobrze policzyłam, bo dwa razy pod nr 16 wychodził mi kto inny). Bardzo proszę o kontakt ze mną w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników i podanie adresu, na który ma powędrować torebka. Jeśli ze strony Zwycięzczyni nie będzie odzewu, losowanie odbędzie się raz jeszcze.

Bardzo dziękuję Wam za zabawę i za ciągłe odwiedziny, mimo mojej stałej nieobecności. Chyba tylko dlatego nie zamknęłam jeszcze tego bloga. A były już takie myśli i to sporo ;-)

Dziękuję!
Aga

26 komentarzy:

  1. Emocjonujący początek roku!
    Gratuluje zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli miałabym przeżycie podobne do Twojego to pewnie chodziłabym jak na skrzydłach.Uratować komuś życie to coś niezwykłego.I myślę ,że czujesz się z tym cudownie.Pomijam stres z tym związany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to piękne uczucie uratować zycie...dziekuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Здоровья!!! Будьте счастливы и веселы!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne uczucie uratować komuś życie. Ja bym takiego stresu nie wytrzymała. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś przeżycia! Dzielnie jednak sprostałaś:) ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och mam nadzieję, że noga będzie jak nowa, wszystko się ułoży :)
    dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie spokoju zyczę;))) gratulacje dla zwyciężczyni;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko kochana! Nie wierzę... Ależ się cieszę!!!! :-DD
    To chyba jakaś łączność popsutych kolan zadziałała ;-)
    Rehabilitacja czyni cuda. I uciekaj od operacji jak najdalej. Nie będę się wdawać w szczegóły w komentarzach, ale moje operacje kolanowe, to ... :-/
    Kurs pierwszej pomocy mam skończony z obowiązku, ale nie wiem jakbym się zachowała w sytuacji zagrożenia życia. I wolę nie wiedzieć.
    Idę pisać maila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci dużo zdrowia i spokoju. Dbaj o siebie :-)
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    ps/ nie wiem jak to się stało, że przegapiłam Twoje candy :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uratowanie komuś życia - bezcenne przeżycie ;)
    Gratuluję Zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam !
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Byle do przodu, wiem jak to jest kiedy trzeba zostawić na boku to co sprawia Ci frajdę, patrzeć na wszystko i wiedzieć,że nie można tego zmienić :(((
    Ps.Frajdą jest WRACAć !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze sie ze już jesteś z nami. Dużo dobrej energii Ci wysyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozostaje mi tylko: chylę czoła przed Tobą:D Trzeba miec nie tylko kurs w głowie ale i odwagę z sobie:D
    życzę zdrowia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to ważne, aby umiec pomóc.
    Z reguły się wydaje, że nas nic takiego nie spotka.
    Warto znać zasady pierwszej pomocy.

    Ja akurat wybieram się jutro na takie szkolenie :)

    pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się,że wróciłaś.Życzę wszystkiego dobrego,a przede wszystkim zdrowia.Moje gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo, dużo zdrowia! Podziwiam Twoją postawę. Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję siły i odwagi. I dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, podziwiam i to bardzo! Ja bym chyba sama umarła ze strachu - ale lepiej tego nie wiedzieć i nie doświadczać.
    Sama po moich przejściach chciałam przestać pisać na blogu, bo stwierdziłam że nie będę i tak mieć czasu, ale jakoś działam, choć mało się ostatnio udzielam :)
    Ale chyba lepiej mało niż wcale ;)
    Wierzę, że będzie dobrze i kolano będzie na poziomie SUPER!
    Samych dobrych chwil życzę! Dzięki za zabawę, a zwyciężczyni strasznie gratuluję, choć przyznam że torebka rewelacyjna i któż by takiej nie chciał:)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Did you realize there is a 12 word sentence you can communicate to your man... that will induce deep emotions of love and impulsive appeal for you deep inside his heart?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, cherish and protect you with his entire heart...

    ===> 12 Words That Fuel A Man's Desire Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will make him work harder than ever before to do his best at looking after your relationship.

    In fact, fueling this powerful instinct is so binding to achieving the best ever relationship with your man that as soon as you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll soon notice him expose his mind and soul for you in such a way he haven't expressed before and he'll identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly tempted him.

    OdpowiedzUsuń
  21. According to Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh an average of 19 kilos less than us.

    (By the way, it really has NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING related to "HOW" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    Tap on this link to discover if this little quiz can help you unlock your real weight loss possibilities

    OdpowiedzUsuń
  22. dengan bermain dominoqq di asikbandarqq anda membuka kesempatan untuk meraih jutaan rupiah bagi anda yang mendaftar sekarang hanya di http://180.215.13.115

    OdpowiedzUsuń
  23. mainkan judi slot online terpercaya disini, kunjungi 180.215.200.34

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że zostawiasz po sobie ślad :-)